keskiviikko 2. syyskuuta 2009

Pientä kivaa!

Tere taas.
Nyt on sairaslomat pidetty ja höökitty ollaan joka suuntaan.
On käyty kentällä treenaamassa vähän TOKOa ja muuta pientä.

Lauantaina lähettiin heti aamusta ensin kentälle. Sinne tuli muitakin meiän klubista.
Ensin tehtiin vähän niinkun BH-kaikkien kanssa. Se on se minkä mä kävin suorittaa aikasemmin Lohjalla. Sitten meiät kaikki laitettiin riviin ja välimatkaa ei todellakaan ollu kun 40-50 cm viereiseen koiraan. Voin sanoa että alko Hiski The Hovawartilla oleen "kuumat paikat", kun olin kahen Hoffi nartun välissä.

Kuvia tapahtumasta on muuten osotteessa:
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2da22+ate-pk-paiva.html
Ukko laitto ne sinne.

No sitten me mentiinkin tonne kaupaneteen sekoileen ja treenaamaan sitä kaupunkiosuutta siihen BH-kokeeseen. Ukko oli mun kanssa häiriökoirana ja arvosteli muutenkin ton BH:n.
Kun "kaupunki" (lue saukkolan kylä) osuus oli hoidettu lähettiin ajaan metsään. Siellä tehtiin kaikille jäljet ja ajettiin ne.
Mä olin ihan loppu jo viiden aikaan kun tultiin kotiin, mutta ukko ja sen kamut jäi vielä omien puheittensa mukaan "purkamaan päivän antia" ukon terassille. No joo... siitä ei sitten enempää ;)

Eilen Hanna menikin sitten mun kanssa taas agilityä mölli kisoissa. Meni ihan sillee ok, sain kerran napattua sitä kädestä kiinni ja oltiin kuudensia. Hannan pitää vielä oppia että mä oon "hiukan" isompi ohjattava kun sen omat koirat. Siitäkin tapahtumasta on kuvia, ukko laitto ne osotteeseen: http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2daq2+ate-molli-agility-19-nu-pun-kentalla.html

Ei tässä muuta, ukko on hiukan kipee, joten ei varmaan tehä mitään suurempia nyt.
Palataan taas......

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: