keskiviikko 16. syyskuuta 2009

Viikonlopun saldoa

Moro taas...
Tehtiin sitten lauantaina kaikkee kivaa.

Ensin heti aamusta mä en saanu edes ruokaa, vaan Hanna otti mun ruokakupin ja meni mua mettään piiloon. Se oli kävelly kuulemma 480 metrii (ukko mitta semmosella laitteella) ja yrittäny tehä vaikka mitä konnankoukkuja, mutta karmaiseva ninja Hiskipä käytti nenäänsä ja jäljesti sen. Löysin aika helposti Hannan ja mun ruuat ja söinkin ne sitten äkkiä, ennenkuin Hanna vie ne taas.

No siitä lähettiinkin sitten suoraa kyytiä koirakentälle, jossa me ukon kanssa treenattiin sitten TOKOa puolisentuntia. Meillä oli hauksaa ja mä tykkään taas tehä sitä erilailla, kun ukko osti mulle semmosen kivan pallon.

Pääsin sentään hetkeks huilaamaan, kunnes Hanna keksi että treenataanpa agilityäkin. No ei siinä mitään treenataan vaan aattelin. Kyllä Hoffi jaksaa tehä kun annetaan hyvä syy.
No siinä mentiin sitten jokunen hetki pitkin agi kenttää ja kuulemma sekin meni hyvin.
Ukko oli tosi tyytyväinen kun kaikki mitä tein oli menny hyvin.

Sitten se nainen, mikä on mun kasvattaja, tuli kentälle. Se toi mun äitin ja systerinkin sinne ja ukko tutki niitäkin hetken. en oikeen tiiä mitä, kun mä olin autossa sillon.

No sitten ne tulikin meille kaikki kahville. ja juttelivat ja silittelivät mua, se on aina positiivinen merkki ihmisessä kun se silittää mua :)

Mä olin illalla ihan loppu, kun olin vahtinutkin vielä koko iltapäivän.

Sunnuntaina herättiin taas ajoissa ja lähettiin Hanna...kekarat, kirput ja mä kohti porvoota. Käytiin näyttelyssä taas... ja EH taas... saisin kuulemma olla "More Weight". Noh... mun on kuitenkin helpompi tehä noita toko ja muita treenejä ja juosta mettässä... ja hyppiä aalta... jne, kun sitä weightiä ei oo liikaa.

Ei tässä muuta... syksy tuntuu tulevan kovaa vauhtia. palataanhan taas astialle.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: