torstai 10. syyskuuta 2009

Jälkee...treeniä..... ja muuta kivaa

Tere taas.

Me ollaan ukon kanssa tehty taas vaikka mitä, en aina vaan muista kirjottaa kaikkee tänne. Yks päviä me etittiin Hannakin metsästä. Se oli ottanu mun ruokakupin ja menny tonne toooooosi pitkälle mettään piiloon sen kanssa.
HAH.... me ukon kanssa lähettiin sitten vähän ajanpäästä perään ja löytyhän se sieltä, TIETTY. Oonhan mä hovawartti, jolle tommonen jäljestäminen on ihan luonnollista.

Olin mä näyttelyssäkin tossa viikonloppuna. Se tuomari sano että mulla on holtition vasen korva..... WTF? Onko se joku rakenne vika että kattoo ihmistä ystävällinen ilme päällä, jolloin vedän korvat taakse?!? Purrakko niitä pitäis? Eikä se muutenkaan oo mulle mitään tehny, niin halusin olla sille ystävällinen. HMH... tosi outo ihminen.
Me muuten mentiin sinne näyttelyyn niin, että mä sain olla Jenin kanssa siellä takaluukussa. Jenistä on tullut jo aikapaljon Hoffi tytön näkönen.

Treeneissäkin ollaan oltu. Eilen tottisteltiin tuolla kentällä reilu pari tuntia. Ukolla oli opetuksessa 12 koiraa ja omistajaa.

Oonko muuten kertonu että meillä on kissakin nykyään? Sen nimi on Nappi alias Kappelo. Sen pururata nupissa ei oo vaan ihan kohallaan, se meinaan räppäs mua yks päivä nenään tassullaan, kun haistelin sitä. Ukko on vaan mua kieltäny jahtaamasta sitä, niin en oikeen voi kostaakkaan. Ukko kehuu sitä hyväks hiiri kissaks ja hyvähän se on että ne syö, täällä maalla kun meinaa näin syksysin niitä elukoita olla hiukan liikaa.

Mut ei tässä taas muuta, palailllaan astialle.

T:
Hiski The Hovawart

1 kommentti:

Ankka kirjoitti...

Ate ei sitten kertonut sen tarkemmin miten hienosti Hiski oikeasti mut löysi..palkkaa ei jäljellä ollut paljoakaan, muutama hassu nakinmuru ja jälki meni sekä polkujen, sammalen, rämeikön, oksien yms vaikean maaston päällä mutkitellen, parilla 90-asteen kulmalla, kahdella kepillä (molemmat löytyi) ja lopuksi vielä ojanylityskin! HYVÄ HISKI! Otetaankos tänään uusiksi :) ?