maanantai 6. heinäkuuta 2009

Testiä ja treeniä

Moro taas....

Ollaan jonkun verran treenattu tottista, ihan tota TOKOn tyyliä. Ei mitään hirveitä ja enempiä, mutta hiukan joka päivä.
Kivointa oli sunnuntaina.
Lähettiin ukon, toisen kekaran ja yhen meiän tutun kanssa aamusta ajelemaan.
Mentiin Inkooseen ja ukko puhu mulle jostain testistä, jonka tekis joku Juha Korri.
Mä en sitä tunne, eikä ukkokaan, mutta se on ollu muutamalla sen luennolla.
Korri on kuulemma joku suojelua treenaava/kisaava ukko.

No mentiin sinne kentälle heti aamusta ja se mies tuli kiusaan mua mun leluilla.
Siis voitteko uskoa, se yritti pölliä mun patukan ja vielä lällätteli sillä mulle.
Siis mulle..... Hiski The Hovawartille.
Tossa alla on kuva kun mun rupee pikkuhiljaa palaan käpy siihen että mua härkitään.


Noh ei siinä mitään... mä sain sen patukan otettua siltä pari kertaa ja ukko oli tosi tyytyväinen että sain sen. Se kehu mua tosi paljon ja juostiin siellä.
Mut sitten kun tiputin sen patukan, kävi tää vieras hakee sen uusiks ja alko taas härkkiin mua.
Siis tosi outo tyyppi. ei usko kerralla.



No ei siinä mitään, kyllähän mä tätä leikkiä jaksan.... ajattelin ja ei muuta kun kimppuun vaan. Me retuutettiin kilpaa sitä patukkaa ja mä voitin aina.

Se haki välillä semmosen erilaisen lelun ja mä sain sen otettua siltä. Sain kantaa sen kokonaan pois siltä. En tiiä vaan yhtään mihin ukko laitto sen, ehkä se kävi palauttamassa sen sille Korrille.



Noh.... senhän se olikin ja en mä sitä sitten viittiny ottaa omaks.

Kiitokset valokuvista Hanna Suomiselle ja Lassille videosta.
Lataan tänne videon jokupäivä.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: