keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Ny se sekos


Ny tuo ukko tuli hulluksi. Se alko tekee omaa koulutuskenttää pihaan, tai siis tähän rinteeseen. Se sano vaan että "Joo..jotkut käy lomalla ulkomailla, lomalla, ryyppää tai laittaa autoihin rahansa. Minä teen koulutuskentän"
Oikeessahan se on, kuka investoi mihinkin. Toisaalta kyllä kai sekin tarvis sitä lomaakin joskus, mutta ei se oo sellasta tyyppiä että jaksais missään auringossa makailla montaa tuntia, saati sitten viikkoa. KaikenAikaa se jotain tekee ja suunnittelee. Joo mä tiedän että tossa näyttää olevan kirjotusvirhe, mutta ei siinä ole...huomaatte myöhemmin.
Kuten näkyy meillä on ollu tarhassa aika aitiopaikka katella tota hommaa, saas nähä mimmonen savilieju tohon jää. Ukko kyllä sano ajattavansa siihen soraakin, heti kun saa taas vaan rahaa säästöön. Laitan kuvia lisää kun kenttä alkaa valmistuu enemmän, toi on kuulemma "alkusoittoa".

Me ollaan oltu agility ja toko treeneissä. Mun poika Rokka on ehkä maailman nopein ja elastisin pujottelija. Siitä ei taida nyt videota ollakkaan saatavilla, mutta laitan sen jossain vaiheessa.
IÖita on haissu muutaman päivän nyt todella mielenkiintoselle, mutta ukko pitää meitä erillään syystä tai toisesta. ihme touhua sanon minä.
Laitan teille nyt taas kyselyä tohon ja aiheena on kentän pinta, sora vai nurmi?

Ei tässä muuta, mä meen takas valvomaan kentän rakennusta.
Palataan astialle......

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: