tiistai 6. huhtikuuta 2010

Vihdoin laatuaikaa kentällä

Moro,
Mä sain vihdoin laatuaikaa kentällä ukon ja Hannan kanssa. Jo tätä hetkee on ootettukin.
Mentiin siis Hannan kirput, ukko ja mä kentälle ja treenattiin. Ukko seurautti mua, laitto maahan, hyppyytti, luoksetuloa, kaukokäskyjä ja kaikkee..... välillä leikittiin ihan vaan damin kanssa. Meillä oli tosi kivaa. Aurinko paisto ja treenattiin.
Hanna teki mun kanssa agilityäkin, ihan vaan pujoteltiin keppejä.











Välillä taas hypittiin ja leikittiin ukon kanssa:










Kävin mä välillä vetää autossa lepoakin, kun Hanna treenas noiden omien koiriensa kanssa, ja otettiin sitten vielä noutoakin ukon kanssa.
oli kyllä pitkästä aikaa kivaa taas treenata ihan kunnolla ja rauhassa.
Kuten varmaan ilmeestä näkee.


Ei tässä pirumpia taas.... palataan astialle.

T:
Hiski The Hovawart

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Lovely dog and foto!!

HTH (Hiski The Hovawart) kirjoitti...

Thank you ;)