maanantai 16. marraskuuta 2009

Jälkeä ja pelto lenkkiä.

Jo-o... nyt on sitten Eestin reissusta toivuttu.

Viikolla tehtiin tottista kentällä ja agilityäkin ollaan treenattu, mä pujottelenkin jo aika täpöä.
Sgility on ihan kiva tommonen touhulaji mulle, ja sopii siis mun rauhalliseen hoffimieleen aika hyvin ;)

Oltiin porukoitten kanssa sunnuntaina ensin pellolla juoksemassa ja siellä oli vaikka mitä. mm.isoja ojia täynnä vettä. Mä lutasin niissä ja välillä pyörin pellolla ja taas kävin kahlaamassa. Aika kylmää vaan alkaa toi vesi jo oleen, siinä on semmonen hassu pinta jää tai jotain ja sitä joutuu rikkoon ennenkun pääsee kahlaan.

No sitten tultiin pellolta pois ja vähänajan päästä ukko vei mut tohon toiselle pellolle. Se oli taas piilottanut sinne kuulemma 6 keppiä, jotka mun piti siis ettiä sille, seuraten tietty sen kävelemää reittiä. Eli siis jälkeä. 5 keppiä löytyi kuudesta ja menin makaamaan niiden eteen. Ukko ei muuten löydä niitä, ellen mee makaan.
Ukko kerto että oli nähny supikoiran siinä jäljen päässä. HÖH... oli jahdannu sen pois jo ennenkun haki mut. Oisinhan tuon kyllä minäkin kyöränny toiseen lääniin, mutta oli kerenny tuo ukko enste.

Meillä oli vieraitakin viikonloppuna, ukon systeri ja sen mies oli kylässä. Ne on ihan hauskaa sakkia ja Tommi ottaa mut aina tupakalle mukaan, se on ihan kivaa että pääsen hiukan kattomaan ettei nää supit ja muut elukat täällä syö sitä. Mä oon hiukan niinkun vahtina siinä hommassa.

Treenattiin sunnuntaina agilityäkin, Hanna on puhunnu jostain kisasta taas. Mä en ihan tarkkaan tiiä mitkä ja missä, mut ilmotan sitten kun keksin.

Nyt täytyy mennä maate vissiin, kun alkaa toi kellokin taas repiin tonne yli kymmenen.

Mut ei tässä pirumpia, syysmasennusta vastaan kuulemma taistellaan. Mä en tiiä yhtään mikä se on. Ei me hoffit semmosen päälle ymmäretä, kun ollaan niin ilosia veijareita. Mutta taistelenhan minä, jos vaan näytetään että missä ja koska.

Mutta palataan taas.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: