maanantai 12. lokakuuta 2009

Terves.....

Moi taas.

Vaikka en ookkaan kirjotellu vähäänaikaan, ei se sitä tarkota että tässä oltas vaan paikallaan maattu.

Ollaan tottisteltu, ajettu jälkee, etitty tavaroita pellolta ja mettästä, ollaan jopa harjoteltu sisälläkin.
Lauantaina meillä oli taas koirakentällä juoksukilpailutkin. Kivaa oli ja porukkaakin ihan kiitettävästi. Siellä oli taaas monenmoista koiraa ja ihmistä. Siinä lajissa on tärkeintä vaan juosta ja kovaa..... Mulla menee aina silmätkin ihan kieroon kun mä juoksen niin kovaa.
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2djtp+ate-nu-pun-toto-juoksu-10102009.html

Tossa kuvia siitä tapahtumasta, ja kuten näätte... kivaa on tosiaan ollu.

Syksy on jo aika pitkällä ja alkaa oleen noi aamut ja illat aika pimeitä ja kylmiä. ei se muuten mitään haittaa, mutta kissa on enemmän sisällä nyt. Mä joudun aika tarkkaan katteleen mun leluja, ettei se ota niitä. on se kyllä ihan mainio kaveri, eikä me tapella. Mut ei me kyllä sillee leikitäkkään yhessä, jotenkin se puhuu hassusti mulle.
koskakohan sitä lunta tulee? Ei toivottavasti ainakaan ihan vielä, tässä kun olis vielä vaikka mitä ohjelmaa tiedossa.
Mut palataan taas paremmalla ajalla.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: