keskiviikko 21. lokakuuta 2009

Agility kivaa

Moro taas,
mulla on hiukan ongelmia ollu päästä koneelle, kun ukko on tehny uusia kotisivujaan. Nyt se on saannu ne melkein valmiiks, niin höökäsin äkkiä koneelle.

Ollan tehty taas vaikka mitä, treenattu ilmasua, se on semmosta että mun pitää näyttää ukolle missä semmoset oksanpalat on. Mä näytän ne sillee että meen makaamaan niiden eteen. Ollaan me tottisteltukin hiukan aina välillä ja oon leikkin kissan kanssa. meiän leikki on semmosta et se kävelee ja mä yritän vähän joko haistella sitä tai sitten vähän maistella ;)

Mä kävin eläinlääkärissäkin yks päivä. Ne anto mulle jonkun rokotteen ja teki mulle passin, mä kun oon lähössä vissiin ulkomailla käymään. No... onhan se varmaan kiva reissu, katotaan mitä tuleman pitää.

Mä olin muuten Hannan kanssa agilitykisoissakin. Ei mitään treenattu olla oikeestaan ollenkaan sitä, mutta päätivät sitten ilmottaa mut Nu-pun koiraklubin mestaruus kisaan. Siellä oli 2 luokkaa agilityyn, vuoden tulokas ja kerhon mestari. Mä voitin sen vuoden tulokas kilpailun ja oon nyt siis Nu-Pun koiraklubin vuoden agility tulokas. HIH... kivoja uusia nimiä mulle.

Me ollaan kuulemma lähössä käymään jossainvaiheessa jossain kennelpäivillä taas, nää on kyllä mun ihan omat kennelpäivät, eli sinne tulee se Tupukin, missä mä oon syntyny. Noh katotaan mimmonen reissu siitä tulee.
kirjottelen taas lisää jossain vaiheessa. Tossa alla vielä kuva siitä kun me menään sitä kisaa minkä voittaja oli "Hiski The Hovawart".



Ei tässä muuta...
palataan taas....

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: