perjantai 7. elokuuta 2009

Agilityä kisamuodossa

Tere,
Mä sitten kävin mölli-kisassa agilityäkin vetämässä Hannan kanssa.
Se on semmonen laji missä juostaan ja hypitään, mennään puomia, putkia ja loikitaan.
Eli siis normaalia Hoffi liikuntaa.
Meitä oli siinä maxi luokassa 11 ja mä olin neljäs, joka oli mun mielestä aikamoinen saavutus, kun en oo ikinä menny yli neljää estettä putkeen ja nyt niitä oli siinä 18.
Päästiin alle ihanneajan ja yks este tippu, sekä tuomari anto siitä 5 sakkoa kun mä komensin Hannaa välillä menemään hiukan nopeemmin. Mut siis neljänsiä ja treenattu ollaan vissiin 4 kertaa, joten ei ihan pöllösti menny.



Tossa kuva kun me mennään Hannan kanssa rataa.
Oli ihan mukava kokemus ja saatan mennä uudelleenkin, katotaan nyt päästääks ukko mua se kun ei oo kiinnostunu menee tota lajia. Mut ehkä Hanna sitten jaksaa mennä mun kanssa.

Oltiin ukon siskon luonakin käymässä pari yötä, siis minä, ukko, lapset, Hanna ja kirput.
Oli tosi kivaa olla siellä taas ja käytiin ukon äidinkin luona.
Nyt mä oonkin ihan poikki, kun oon vahtinnu siellä niin kovin, mutta kyllä tää taas tästä lähtee.
Palaillaan taas ja ei muuta kun kirjuutellaan.

T:
Hiski The Hovawart

2 kommenttia:

Tupu kirjoitti...

Onnittelut Hiski the Hovawartin uudelle aluevaltaukselle, niin ja kauniille ohjaajalle kans. :)

Elisa & Jeni kirjoitti...

Hauska agikuva! Ja meni kyllä hienosti nimnomaa jos otetaan huomioon kuinka vähä ne o reenannu. Mut hoffiliikuntaa nimenomaa :D