maanantai 23. syyskuuta 2013

Taitaa syksy tosiaan tulla.

Tervestä taasen.
Taitaa se syksy tosiaan sieltä tulla.
Kylmentyny on ilmat ja vettäkin tulee aika-ajoin riittävästi.
Lehet tippuilee puista ja tuulee. Eipä tuo ny juurikaan haittaa, mutta onhan se taas vähän surkua jotenkin.
Pari näyttäisi olevan sitä mieltä että alkaa piisaamaan. Mä oon itekin hiukan samaa mieltä, johan tässä on kehiä tullu rapsuteltua.
Kyllä me varmaan käydään vielä jossain, mutta ihan vaan piruuttamme.

Eilen oli kiva kun mun pennuista Tiitu kävi kylässä porukoineen.
Ukko anto niille semmosen parin tunnin yksityiskoulutuksen ja hyvinhän nuo näytti menevän. Tiitu on se harmaa likka, tuossa sen sivuprofiilista kuva. Se on niin viisaan näkönen.
Ja kävi Tiitua Laku velikin moikkaamassa.


Viisas tyttö ja tarkkaavainen.
Ukko se jaksaa kouluttaa ihmisiä, se tykkää siitä että ihmiset oppivat työskentelemään koiriensa kanssa. Alkavat kommunikoimaan ja yhteinen tie löytyy.
On se vähän vihjaillu että se saattaa sen heivatakin, ja tiedän mä siihen syynkin. En sitä tähän kuitenkaan laita koska. A) ei oo mun asia kertoa ukon juttuja ja B) ei se kokonaan lopeta kuitenkaan, ei se pysty, ennenkuin se väsyy kokonaan tai kokee tulleensa väärinkohdelluksi.
Se on joskus laskennu montako koiraa ja erirotusta sen käsien läpi on menny. Määrä ei ollu ihan pieni. Olis kiva saada ne kaikki joskus samalle tontille.

Noh se on semmosta.

Mulla ittelläni onkin ollu ihan normaalia eloa. Iltasin oon juoksennellu pihalla ja väliin päivisinkin vähän jos porukat on kotona.. Muuten semmosta rentouttavaa lepoa ollaan vedetty.
Iita on ollu Iitana ja Wilma Wilmana. Paitsi että Wilmalla on ollut joitain outojakohtauksia nyt muutaman päivän. menee ne ohi mutta... katotaan nyt.

Ei tässä taas kummempaa. Palataanhan astialle.

T:
Hiski The Hovawart


Ei kommentteja: