maanantai 22. elokuuta 2011

Lomat lusittu

Näin ukko sano mulle eilen. Se tarkottaa siis että se palas taas työelämään ja ehkä mäkin pääsen kirjottelee enemmän.
Kesä meni tosi äkkiä. Käytiin näyttelyissä, Terviksellä, treeneissä, jne...jne. Kiirettä on pitänny. Uimassakin on tullu käytyä vaikka kuinka ja paljon.
Hannan kanssa oltiin lauantaina agility kisoissa, ei ihan putkeen kuulemma menny. Mun mielestä oli kivaa ja sehän riittää.
Eilen treenattiinkin tän vuoden ekat PK-esteet. Ukko heitti kapulaa semmosen pirun korkeen A-esteen yli ja metrisen hyppyesteen. Mun piti sitten aina hakee se ja tulla samaa reittiä takas. Tehtiin me ihan tasamaanoutoakin ja ilmeisen hyvin kun ukko oli niin tyytyväinen. Me ollaan käyty usein nyt treenamassa semmosella pellolla SuHaKon riveissä ja siellä on pari Unnan ja mun poikaakin treenamassa aina. Hienoa nähä että nekin kehittyy päivä päivältä. Unna on kanssa siellä ja muita koiria, siellä on kivaa.
Ukko kyttää mulle kuulemma jotain koepaikkaa, en tiiä ihan tarkkaan mistä kokeesta on kyse, mutta selvinnee tuo sitten.
Sitten se kerto mulle että ruotsista oli tarjottu mulle tyttöystävää, se niinkun muuttais meille. Ukko sano että katotaan ja neuvotellaan. Täytyy vaan toivoo että se ei ois ihan samanmoinen kun Wilma. Wilmassa on paljon hyvää ja sen kanssa on kiva leikkiä, mutta ei siitä tosiaan tullu mulle tyttöystävää.

Terviksellä oli muuten 3 mun pentua näyttelyssä ja suurinosahan teistä olikin vastannu näin.
Aada sai KP:n ja muut sai muuten vaan hyvän arvostelun. Mä sain ERIN ja olin sertin arvoinen siellä.

Laitan uuden kyselyn mahdollisimman pian.

Noh palataan taas astialle ja katellaan mitä tuleman pitää......

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: