keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Kesä jatkuu

Morjes taas.
Kesä jatkuu muuten melkosen kuumana edelleen ja voin sanoa että tällä turkilla ei tuo +30 ole enää kivaa.
Noh, pääsenhän mä sentään uimaan, joka kyllä viilentää mukavasti. Me ollaan Wilman kanssa käyty uimassa, ja kyllä se on semmonen säätäjä siinäkin lajissa että huhhuh. Välillä se yrittää käyttää muakin uimapatjanaan, kun luulee vissiin raukka että hukkuu. Sitkeesti se kyllä yrittää ja osaa joskus jo ihan palan matkaa mennäkin. Tossa on kuva siitä kun se "kroolaa".
Ei tuota uimiseks voi sanoa, siinä vesi roiskuu kun meiän Wilma pistelee menemään.
Ukko oli käyny porukoitten kanssa kattoo mun tytärtä Aadaakin Lammilla. Veivät sille tuliaisiks samanlaisen pallon kun mulla on. Se oli kuulemma kasvanut komeesti ja on hirveen nätti tyttö. tottakai se on... onhan se mun ja Unnan jälkeläinen. Tässä Aada (Dagdahoff Awen Sechste) poseeraa pallon kanssa.

On se nätti... ei siitä mihkään pääse.
Eilen ukko rakenti mun ja Wilman kämppää kuntoon, se laitto siihen taloon katon. Se on muuten valmis, mutta pitää kuulemma maalaa ja laittaa pari otsalautaa ja ikkuna kiinni mun koppiin. Sitten se on kokonaan valmis. Me ollaan kyllä asuttu jo Wilman kanssa siellä viikon verran.
Ukko otti mustakin kuvia viikonloppuna ja kaikesta muustakin, mutta tässä tää mun uusin poseeraus.
No joo.... eihän tässä muuta, palaillaan taas pikkuhiljaa astialle.

t:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: