perjantai 21. tammikuuta 2011

Jännitystä ilmassa

Morjesta taas,
Huomenna oltas matkaamassa Turkuun näyttelyyn. ukkoo jännittää Wilman ensiesiintyminen kovin.
Poissa on ne ajat kun ukon kanssa siellä oltiin kahestaan, Wilma lähtee mukaan ja menee kehäänkin. Hanna esittää sen, joten mä ja ukko ollaan kyllä mun kehässä ihan tiiminä vielä kahestaan.
Ukko kyllä sano mulle, että meinaa itekin esittää Wilmaa näyttelyissä, ja ihan nätti hoffihan siitä on tullutkin, joten kyllä sen kanssa kehtaa mennä kehään.

Oltiin pari päivää sitten treenaamassa yhessä, ukko, Wilma ja mä. Kyllähän siinä wilmassa vielä työtä on, ennenkun se TOKOon pääsee tai jälelle kunnolla, mutta ukolla on hirvee polte lähtee sen kanssa työstää eteenpäin. mua ei tartte enää niinkään työstää, kunhan pari asiaa kuulemma saahaan viilattua kuntoon. mun mielestä ne on jo kunnossa, mut ukon mielestä ei.

Mä olin Hannan kanssa agilitykisoissakin viikonloppuna. Kakkosissa siis jo ollaan ja meni ihan hyvin. En vaan tajunnu kattoo kelloo ja tuli ekalta radalta 0,49 sec yliaikaa, joten ei kuulemma ollu kaukana. kivaa oli eikä tuo haitannu, ja tultiin me Hannan kanssa kolmanneks tolla tuloksella. Ei paha, mun mielestä ja ihan tyytyväinen Hanna ja ukkokin oli.

Mut nyt täytyy mennä taas, laitan ilmoo miten Turussa sitten meni...
Ja voin sanoo että sunnuntaina vasta jännittääkin... siitä sitten lisää kanssa myöhemmin.

Palataan astialle taasen.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: