lauantai 13. marraskuuta 2010

Mulla on uusi kaveri

ETte arvaa mitä... mullehan luvattiin tyttöjä jos nousen siinä agilityssä kakkosiin... ette usko mutta meille muutti eilen uusi musta tyttöhoffi !!!! Sen nimi on Wilma oikkelta nimeltään Mytologins Xiren III.
Se on ihan mukava tyttö ja meillä synkkaa hyvin. Iältään se on vasta 9kk ja viikon päälle. Mutta ihan toimelias ja hauska hoffin alku.
Ukkohan oli Hannan kanssa ettinny pitkään jo koiraa ja tästä Wilmasta ukko oli aiemmin jutellu erään henkilön kanssa. Mutta nyt sattumien summana jne.... se siis oikeesti tuli meille. Hanna ja Kati kävi hakemassa sen Kuopiosta perjantaina. Kati on Hannan ja ukon kaveri, joka käy meillä paljon. Sillä on semmonen kiva rotikka narttu Pimu nimeltään.
Mä laitan tohon vielä kuvankin Wilmasta.... sitä naurattaa kovin, sen muutto meille.


Mutta ei tässä tän kummempia, mun pitää mennä nyt taas Wilman kanssa leikkiin ;).... mulla on kerrankin kaveri kokoajan.

t:
Hiski The Hovawart

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No jopas teille tapahtuu niin ettei perässä pysy. Onnittelut koiran ja kennelin johdosta Jukalta ja Nasseltakin.

HTH (Hiski The Hovawart) kirjoitti...

Kiitos kiitos, joo kato ukko on nopee liikkeissään.... tai ho... se pohjustaa pitkään kertomatta kelleen, ja sitten liipasee julki vasta kun on varmaa. On se mulle puhunnu, mutta mä oon Hvawart ja en petä luottamusta, joten en kerro mitään eteenpäin ilman lupaa. Onnea muuten tätäkin kautta Teille sinne kakkosiin. JA mun mielestä se on hyvä JUTTU ;) eli Jutulle terkut kanssa... ja Jukalle