maanantai 30. elokuuta 2010

Hommissa taas

No niin. Mäpä olinkin Hoffien AGIlity mestiksissä lauantaina Hannan kanssa. Oli siellä tuttujakin esim Ritva ja Nasse sekä tallipäälikön roolissa siinä tiimissä Jukka, sekä muita hoffeja ja hoffisteja.
Ihan kivaa oli Hanna pärjää mun kanssa jo AGI kehässä ihan kivasti, joten palkitsin Hannan tekemällä karsintaradalla täysin puhtaan radan. Hanna puhuu jostain nollasta ja hyppii ja rapsuttaa, joten se on varmaan hirveen hyvä palkka ollut Hannalle. Ukko ei päässy mukaan näihin kisoihin, kun oli järjestämässä klubille tottiskoetta. Käytiin me Hannan kanssa vielä pari muutakin rataa vetämässä ja olin kuulemma neljäs hoffi mestiksissä. Hanna kertonee lisää omassa blogissaan.
Erityisesti haluan onnitella Ritvaa ja Nassea mestikisien kolmos sijasta. ONNEA.

Me oltiin pariviikkoa sitten Katjan ja Eeron luona jäljestämässäkin. oli tosi kiva reissu, 6 h oltiin hommissa. Ukon kanssa jäljestettiin pellolla ja mettässä. Oli hieno kattoo kun mun "kummilapsi" Rico jäljesti kanssa, se on tosi taitava siinä. oli siellä Ricon velikin ja teki elämänsä ekan jäljen, se meni todella upeasti.
Mä yritän laittaa Tuukan ottamia kuviakin tänne joku päivä, mutta mulla on niin kiire nykyään.

Mun pitäs yrittää saada puristettua se terveyslausuntokin, saas nähä saanko terveen paperit vielä. Ei oo helppoo olla presidenttikään, taian heivaa koko homman.

Kiitokset Hannalle AGI reissusta taas, on se kiva että pääsen sitäkin harrastaan kun ukko ei siihen taivu.

Mut mä meen nyt jatkaan ja palataan taas astialle.

Palataan astialle taas.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ja meillä kaikilla oli nii-iin mukaaavaaaa....mielettömän kivat reenailut jäljen, esineruudun ja tottiksen parissa..valtava määrä onnistumisen kokemuksia yhden päivän aikana. Mukavaa kun saatiin järjestymään ! Nyt olis Paimiossa päin aikast makeet jälkimaastot, että mites kävis aikatauluihin?!

T: kummikakara porukoineen