lauantai 23. tammikuuta 2010

Turussa näyttelyä ja ukon kanssa keskustelua

Oltiin sitten tänään taas Turussa näyttelyssä.
Oli oikeestaan ihan kivaa, het aamusta lähettiin Hannan ja ukon kanssa matkaan. Toi ukon nuorempi vietiin Hannan siskolle leikkiin ja hoitoon.

Joo, alkaa toi turun halli käymään jo aika tutuksi, ja ihan mukavasti siellä taas olikin Hoffi immeisiä ja Hoffeja. Mun siskopuolikin oli siellä. Ja sitten siellä oli kohta 12 vuotias hoffi nainen... siis oikeen leidi. Se oli tosi hyvässä kunnossa ja voittikin koko roskan, siis hoffeista. Mielettömän hyvän näkönen ikäsekseen.

Mä olin parasuros kolmonen kuulemma ja sain jonkun vara sertin taas. Noh tää on niin tätä sano ukkokin.

Me vähän ukon kanssa juteltiin ja se vihjas, että saattaa alkaa antaan enemmän aikaa mulle ja lopettaa ehkä muiden kouluttamisen kokonaan. On kuulemma aika muiden osata ite ja mä saan vaan olla ukon kanssa. Katotaan nyt onko se tosissaan vai onko se vaan pahalla päällä kun on pakkasta kokoajan, nytkin -23. Hyi.

Mut ei mulla kummempia, palataan taas astialle.

T:
Hiski The Hovawart

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Nyt ukot pitkää kalsaria jalkaan ja baanalle! Rico ainakin tarvitsee apuja (tai siis Katja) kentällä ja maastossa, me ei todellakaan osata ite!

HTH (Hiski The Hovawart) kirjoitti...

Kyllähän tuo ukko taas lupas treenit vetää, ei se osaa olla kouluttamatta.