maanantai 10. maaliskuuta 2014

Sellasta menoa....sellasta menoa....

Sellasta menoa taas täällä, välillä surua välillä iloa siis.
Ukko teki Wilmasta videon ja linkitän sen tuohon alle. Muistoissammehan tuo "pöhkö musta" on ikuisesti ja opetti meitä kaikkia paljon. Kiitos siitä, toivottavasti tykkäsit olla kanssamme.
http://youtu.be/exdTq2HsEOQ

Sitten toisenlaisiin aiheisiin.
Ukko tuli perjantaina kotiin töistä ja ilmotti mulle "Hiski susta tulee pappa".
On se ennenkin sanonnu mua papparaiseks enkä sitä ensin silleen noteerannu, mutta sitten hetken päästä ajattelin että MITÄ? miten niin?
Noh, ukko kerto mulle että Aada, mun tytär siis, odottaa pentuja! Niiden pitäs syntyä viikolla 16 ja se tulee meille tekemään ne. Se kun on ukon sijoituskoira. Se asuu siellä Lammilla semmosessa todella kivassa paikassa mukavien ihmisten kanssa, mutta pennut se tekee täällä.
Eli tosiaan musta tulee pappa. Ukon piti napata kuvakin siitä ilmotustilanteesta.

Sitä mä vaan ihmettelen että miten näin nuorekkaasta herrasta voi tulla jo pappa?! Mähän oon itsekin melkein pentu vielä, täytän vasta 8 kesällä.
Tarkotus olisi että musta tulisi vielä kerran isäkin :)

No joo, eipä ole vävypoika käynny esittäytymässä. Se on kyllä kuulemma erittäin kiva ja taitavakin koira. Sen nimi on Nugadogin Gentleman ja se on Suomen käyttövalio hausta, eli ei se ainakaan mikään hirvittävä raggari voi olla. Pennuista voi kysellä lisää ukolta osoitteesta www.dagdahoff.com

Eli elämääni mahtuu surua ja iloa. Tietenkin kaiken muun ohessa.
Lauantaina käytiin vetään umpi mettässä pieni lenkki. Ukko päätti yhdistää treeninsä siihen samaan ja voin sanoa että kerrankin mentiin tarpeeksi kovaa mettässä. Tuo veti kun hirvi pitkin kaseikkoa. Piti kuulemma saada syke korkeemmalle. Hullu se on, mutta siks sillä varmaan hoffejakin on. Kohta niitä onkin aika paljon kotosalla ;)

Mutta ei kummempia, ootellaan kevättä ja palaillaan astialle.

T:
Hiski The Hovawart


Ei kommentteja: