sunnuntai 14. syyskuuta 2008

Porvoossa 14.9

No niin, tulihan käytyä Porvoossa.
Mä olin kuulemma liian matala, vaikka en oo alamittanen, ja siks sain EH:n. Eli mä olin oikeessa, en saannu sertiä. Tuomari kyllä tykkäs musta ja sano että ei oo muuta vikaa kun että saisin olla korkeempi, noh jokaisella on mielipiteensä. Annoin mä sille tuomarille kuitenkin pusun....ja kehätoimitsijallekin. Kato me Hoffit ollaan vieraisiin aika varauksellisia :-)
Laitto se arvosteluun vielä että "Ihana luonne"!!

Siellä oli taas monenlaista elukkaa. Ykskin, joka tuli vielä kattoonkin mua, niin se oli varmaan marsun kokonen. Vähänkö olin ihmeessäni, että miten toi voi olla noin pieni. Ja sit mua sanotaan pieneks?!? Mä en ymmärrä.....
Ei mun varmaan tarvikkaan.

Näin taas siellä paljon narttujakin. Ukko on kyl outo, mä näin pari tosi mukavan olosta venäjän vinttikoiraa ja se väitti et ne ei oo mulle sopivia. Ja sekö sen päättää? Se käskee mun katteleen vaan Hovawartteja, vaikka ei sen puoleen, kyllä ne onkin kauniita.

Siellä tuli joku vanhempi pariskuntakin jutteleen ja kyseleen rodustani.
Katteli mua pitkään ja sano että onpa se lempeen näkönen. Joo....oon, eihän ne ollukkaan mun pihalla eikä tehneet vielä mitään pahaa, joten miks niitä pitäs pelotella?
Äijä kyllä kerto, että pihaan on kyllä turha tulla ja että ulkonäkö pettää. Tarvittaessa kun me osataan olla aika ilkeitäkin. Ne ei meinannu uskoo. Mut sitten äijä kerto mistä toi nimi tulee ja mihin meiät on niinku alunperin tarkotettu. Ja kerto myös sen että, jos ei Hoffin mielestä tapahu tarpeeks muuten, niin se järjestää tapahtumia. Tottakai, mulle tulee muuten aika pitkäks.

Tutustuttiin muutamaan hoffikkoonkin (Hoffi + ihminen= Hoffikko). Nää on kyllä tosi kivaa porukkaa nää Hoffi ihmiset, eli me Hoffit ollaan saatu ne aika hyvin koulutettua, niiden kanssa tulee juttuun ihan itsestään. Ja voi olla että meiän klubiinkin liittyy sieltä yks hoffikko. Se ainakin kyseli kovin meistä ja lupas tulla.
Olis aika kivaa kun meitä olis treeneissä jo 4 Hoffia.
Mut ei mulla muuta tänään. Nyt meen miettiin miten mä oon muka liian pieni, jos toiset voi olla marsun kokosia?!
Tossa alhaalla kuva vielä kun oon hiukan tuulettumassa pellolla tänään. Vaikka oon pieni, niin pääsen tosi kovaa.. Meinaan vaan ....ei tolla pellolla marsut pärjää.



T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: