maanantai 1. syyskuuta 2008

No niin... nyt on A-este valmis, tai oli se jo eilen ilalla.

Ja tuo äijän retale luulee että mä kiipeen tuota pystysuoraa seinää ylös....en....
Me käytiin taas klubin kentällä, siis mähän kuulun paikalliseen koiraklubiin kun oon tämmönen komistus, niin siellä on agilityssä käytettävä a-este. Äijä laitto sen melkein yhtä jyrkäks kun toi kotieste on ja kyllä mä sen kiipesin ihan nätisti, mutta tota estettä mä en kyllä ihan vielä meekkään.
Luulin että siitähän mennään heittämällä yli, mut nyt musta tuntuu et ei siitä muuten pääsekkään... kun siis heittämällä.

Ukko meni ite sinne harjalle istuun ja MUN lelun kanssa, ja yritti houkutella mua sinne ylös kanssaan. Mua otti niin kovin hermoon, kun en päässy sinne ylös, että mä haukuin äijää kokoajan. Miks se ei tuu alas vaikka mä käsken?
Mä juoksin jopa monta kertaa sitä estettä ympäri, jotta löytäisin reitin mistä sinne ylös pääsee, mut ei....ei sinne pääse kun niistä mistä se mut pyytikin.
Mun täytyy hiukan treenaa tota hommaa, en mä muuten, mut ukko sano että must ei voi tulla valioo ellen mä pääse siitä.

En mä sillä valion arvolla mitään tee, mut ukko haluis et musta tulis sellanen, niin tehään nyt, kun tää on vielä hauskaa. Kyllä mä tiiän että se tykkää musta vaikkei musta valioo tuliskaan.

Toisaalta voishan se olla kivaakin olla valio, josko sitten narttu hoffitkin kiinnostus musta.
Ne on niin pinnallista sakkia noi nartut, että niille kelpaa paremmin noi valio urokset.

No joo... siis treenattiin tänään kentällä hiukan loivemmalla ja katotaan nyt koska me toi kotieste mennään.

Kentällä oli tänään agility treenitkin, mäkin menin putkesta pari kertaa, se on jotenkin jännää mennä sieltä, mut tosi hauskaa. Ne oli laittanu sen vielä semmoseen L muotoon, niin en nähny yhtään mitä toisessa päässä on. Onneks mä oon niin rohkee, niin uskallan kyllä mennä sinne, varsinkin kun kuulin että äijä on siinä lähellä, niin ei siellä mitään suurempaa pahaa voi olla.

Mä voisin jopa tykkää agilitystä, mutta ukko ei oikeen, joten olkoon nyt. Ehkä sitten kun mä oon valio, mä voin tehä vaikka mitä.

Mut mä meen nyt nukkuun ja miettiin miten mä meen ton pk-esteen yli.
Muistakaa äänestää ja kertoo kavereille tästä mun blogista, mä vaihan ton äänestyksen muutaman päivän päästä. Ajattelin näin alkuun laittaa teille helpon kysymyksen, että ette masennu heti .

Öitä toivottaen:

Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: