maanantai 23. toukokuuta 2011

Tapahtuu ja tapahtuu....

Jaahas, se on taas lumien sulaminen tehny sen, että meillä tapahtuu kokoajan jotain, vaan eipä tuo haittaa. Viimeviikolla alettiin taas kouluttaa ja Unnan ja mun pentujen koulutukset alkaa tänään.
Perjantaina oltiin Hannan kanssa epävirallisissa agilitykisoissa tossa Saukkolassa ja kivaahan meillä oli. Hannan blogissa on tarkemmat selvitykset miten se meni.
Lauantaina me lähettiinkin taas pitkästä aikaa näyttelyyn. Mentiin helsinkiin Hanna, Kati, Wilma, mä ja ukko. Ihan ok arvostelu kuulemma tuli, erinomainen kuulemma olin ja avointen uros 2. Ukko oli ihan tyytyväinen. Wilmakin oli saanut hyvän arvostelun laatumaininnalla EH. Se on vielä niin kakara, että kyllä se siitä paranee vielä.
Sunnuntaina ukko ja Hanna kävikin Someron näyttelyssä ilman meitä, ukko oli luvannu esittää yhen kaverin koiran, oli sitten esittäny 2. Eikä ne ollu edes Hoffeja mitä esitti.

Ukko on keksinny että joka aamu otetaan lyhyt jälki ja ilmasuharjottelu aamu-ulkoilun yhteydessä. Se piilottaa muutaman kepin ja mun pitää ettiä ne. Ihan kivaahan se on joka aamu tommonen pikku harjote tehä, ei siinä mitään. Ja saahan siitä aina palkkaakin. Mun ja Wilman uudet tarhatkin alkaa oleen jo aika hyvässä jamassa. Se on ihan hyvä, tuon pikku neidin on jo aika alkaa itsenäistyyn ja kehitää hermorakennettaan. Sääli että se ei muuttanu meille aiemmin, sen olis ollut hyvä ollu olla meillä sen pentuajankin.

Kesähän on meillä taas enemmän sitä kameran kanssa heilumista. Tai siis ukko heiluu ja mun pitää olla paikallaan. Tossa alla vielä uusi kuva, minkä ukko nappas.

Ja muutama päivä olis vielä aikaa vastaa kysymykseenkin, joten koittakaahan piristyä hieman.
Ei tässä taas pirumpia... palataan astialle....

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: