tiistai 9. kesäkuuta 2009

Näyttelyssä ja muutakin

Niin se taas vierähti muutama päivä ja tekstiä tulee yhtäharvoin.
No.. nyt mä lupaan olla lupaamatta lisätä kirjottamista, joten kirjottelen aina kun kerkeen.

oltiin sitten näyttelyssä sunnuntaina. Tuomari kehu mua, mutta sano että oon pieni 65 cm. ja sen takia olin vaan EH-arvostelulla, ei siellä kyllä jaettu kun 1 ERI... loput oli EH tai huonompi. Noh, ei vissiin ollut sitten lukenut että ihan rotumääritelmän mittoihin kuitenkin mahutaan. Vaan eipä tuo haittaa... reissu oli ihan kiva ja siellä oli paljon koiria.
Mun velikin oli siellä samassa kehässä mun kanssa, ja oisin vähän halunnu kertoo sille miten vihanen vieläkin oon, kun se pölli mun puurot pienenä. Mutta ei... ukko ei antannu mun kertoo sille painavaa mielipidettäni.
HMH... outo ukko.... jos mä haluun selvittää 3 v vanhoja asioita, nini mulla pitäs olla siihen oikeus.

No sunnntaina sitten yks nainen koirakentällä halus kokeilla miten mä meen agilityä. OK.. ukko sano että kokeile nyt... ja sittenhän mentiin... se on kyllä hiukan outo laji, kun siellä on niitä pusseja ja putkia ja hyppyjä. Ja kokoajan joku ohjaa kädellä, kun taas TOKOssa se ei oo sallittua.
Mä tein sitä välillä, mut välillä kävin vähän tekee omia juttujanikin ;)

Kun oltiin saatu toi agility tehtyä, niin ukko saikin kuningasidean (taas)... se sano sille yhelle että "hakisitko sen hihan"... mä olin hiukan kuutamolla että mikä ihmeen hiha??ä ja sitten ne tulikin semmosen kamalan ison juutti hihan kanssa mun eteen heiluun... hermohan siinä meinas mennä joten purin sitä...siis sitä hihaa... ja taas oltiin tyytyväisiä. En yhtään ymmärtäny mikä leikki tää on... mut kivaa se oli...
mä revin semmosta isoo ja painavaa hihaa... ja muut kehu... sitten ne puki sen hihan käteensä ja taas mä revin ja taas kehuttiin...
Siis tosi outoa, mutta kivaa kuitenkin. on kiva tehä kaikkee uutta välillä, ettei rupee niinku puulta maistu noi hommat.
Katellaan taas... ja toivotaan että tulis noi uintikelit takas äkkii.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: