sunnuntai 15. helmikuuta 2009

Tämmöstä täältä

Olipas tylsä viikko.
Ei tehty oikee mitään, paitti keskiviikkona, mutta torstaina ei käyty ees kentällä eikä perjantaina. Ukolle tuli joku pöpö ja se makas kuumeessa ja vatsataudissa pari päivää.
Onkohna sekin syönny myyriä? mulle tulee ainakin niistä väliin vähän pahaolo. En kyllä oo nähny et se ois ollu jahtaamassa mitään, mutta jos se salaa on ollu?! Noh rangaistuksen se ainakain sai, se oli tosi heikossa hapessa yhen päivän, se ei jaksannu ees ulkona olla mun kanssa.

Noh... Eilen sitten käytiinkin jo kentällä harjottelemassa toko-kokeisiin, ukko on kuulemma mut ilmottanu johonkin tärkeeseen kisaan. Ihan sama mulle... mulle ne on kaikki samanlaisia, kun vain ukkokin tajuis sen.

Kävin eilen taas tuolla pellollakin juoksemass ja vedin pulkkaa perässäni. Nyt siinä pulkassa oli nuo molemmat pienet kaksjalkaset, vaan eipä tuntunu missään kun mulla on semmoset valjaat. Niin kovaa mä juoksin silti, että ne kekarat lenti sieltä pulkasta kovan vauhdin takia. hmmm....sori....oli vahinko ihan oikeesti ;-)

Katotaan jos tänään tehää jotain, niin ilmotan sitten.

Ai niin..... nyt se mun yks fani, joka aina kommentoi näitä mun tekstejä, on saanu sen oman Hoffinsa kotiin. Onnea suuresti ja tervetuloa sitten kentälle joskus. Mä en tiiä osaatko sä vielä lukee tai surffaa netissä... mut pyydä et emäntäs lukee tän sulle.

T:
Hiski The Hovawart

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi Hiski!

Vihdoinkin voin näin suoraan sulle laittaa viestiä tulemaan.. Osaan jo mennä nettiin ja googlestahan kaikki löytyy.
Matka kotiin oli aikas pitkä ja väsyttävä, mutta nyt oon kotiutunut ja sisaruksiakin on enää vähä ikävä. Näänhän mä ne sitte kennelpäivillä toukokuussa.
Tää mun omistaja eli mun Mamma on ollut tosi reilu ihan alusta alkaen, se luulee että mä oon ujo, vaikka oikeesti mua ei vaan kiinnosta muut ihmiset kuin se..
On se vaan hauska kattella muitten ihmisten ilmeitä, kun ne tulee naaman eteen kuin jossain hidastetussa elokuvassa ja on niin hirmu varovaisia etten mä vaan pelästy niitä. HAH! En peruuta senttiäkään, oon vaan ja ne luulee et oon ujo!! HAHAHAH!!
Ollaan nyt Mamman kanssa töissä ja sen pomo kun ei oo täällä, voin käyttää sen tietokonetta. Taidanki laittaa tästä parit laskut samalla muutamalle kävijälle kun sai rapsutella mua!
Saat sitte opettaa mua tuohon jälkeen, kun kuulostaa kivalle ja siis onhan mun iskä saksalainen MESTARI... vähintään! Nyt mä meen takasin nukkuu, kun jotenki mua väsyttää vieläki se reissu... NÄHDÄÄN KENTÄLLÄ KESKIVIIKKONA!

HTH (Hiski The Hovawart) kirjoitti...

Tere,
Sä oot pieneks koiraks oppinu kirjottaa paljo.
Joo... ukko kerto sillon kun kävi sua kattoo et se on pitkä matka, mut hyvä et jaksoit olla.
Varo niitä ihmisiä kun ne tulee sun naaman lähelle, ne voi purra ;-)
Ei kai... ne vaan haluu tuhnaa sun naamaa.
Kato me Hoffit ollaan niin pirun rakastettavia.

T:
Hiski The Hovawart