maanantai 19. tammikuuta 2009

Jäljestystä ja etsintää ! !

Moro taas.
Tehtiin tossa äijän kanssa eilen vielä jotain ihan pimeetä. Se kävi tonne pelolle piilottaa keppejä ja mun ruokaa. Löysin kyllä ne kun haistelin sen jalanjälkiä, oli ilkeesti menny ojan yli ja käännellyt ihmeellisesti, mutta hovawarttia ei eksytetä jos toisessa päässä on ruokaa :-)



Tossa kuvassa mä etin sitten taas niitä piilotettuja hanskoja.
Meinas olla astetta haasteellisempaa, kun siinä oli sellasia tosi hyviä hajuja seassa.
Äijä sano että ne on ketun. Se oli seissy siinä ja yrittäny epätoivosesti piilottaa hyvin niitä hanskoja, kun sieltä mettästä oli tullu 2 kettua peräkanaa äijää kohti. HULLUJA, niillä oli varmaan se juoksu, mikä tulee niille nartuillekin, se kun niitten on pakko juosta. Nää oli juossu äijää kohti peräkanaa ja kiljuneet tullessaan, kiittäköön onneensa että mä olin sisällä. Äijä oli katellu niitä kun ne oli tullu kohti ja vähän ennenkun ne olis törmänny äijä tokas niille "menkää muualle tappelee". Oli kuulemma ketut pysähtyny aika rivakkaan ja vaihtaneet suuntaa.
Fiksuja elukoita.... koska ne tajus että pakko mennä tai toi hakee sen pihavahtinsa.... eli MUT.

Laitan toisenkin kuvan vielä, siinä näkyy noi mun treeni liivit hyvin.
Älkää kysykö miks ne pitää olla päällä, mä en tiedä,..... vielä.


Tänään mä oonkin ottanu rennosti ja tehny vaan lumitöitä ja leikkiny noitten pienten kaksjalkasten kanssa.
Vaikka ei senpuoleen, aika rankkaa se on sekin.

palaillaan taas kun aihetta pukkaa.

T:
Hiski THe Hovawart

Ei kommentteja: